Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Ελαιόλαδο: Το δώρο της θεάς Αθηνάς, σύμμαχος της υγείας μας

Αρρηκτα συνδεδεμένη με τους μεσογειακούς λαούς, η ελιά, και κυρίως το ελαιόλαδο, αποτελούν βασικά συστατικά της διατροφής μας. Γνωρίστε τις ευεργετικές ιδιότητες του «χρυσού» καρπού και εντάξτε τον δυναμικά στα πιάτα σας.

Λέγεται πως η θεά Αθηνά χάρισε στους Αθηναίους μια ελιά και εκείνοι με την σειρά τους, για να την τιμήσουν, έδωσαν το όνομά της στην πόλη τους. Κανένα άλλο καρποφόρο δένδρο, δεν έχει συνδεθεί τόσο πολύ με τη διατροφική μας παράδοση. Και κανένας άλλος καρπός δεν μας χαρίζει κάτι τόσο πολύτιμο, όσο το ελαιόλαδο. Με πολλαπλά οφέλη στην υγεία και με την ικανότητα να χαρίζει νοστιμιά σε όλα τα φαγητά, το ελαιόλαδο, είναι ο αδιαφιλονίκητος «βασιλιάς» της διάσημης μεσογειακής διατροφής

Ιδανικό για τις κλιματολογικές συνθήκες της Μεσογείου, το δένδρο της ελιάς ευδοκιμεί ακόμη και κάτω από αντίξοες συνθήκες ανομβρίας, δυνατών ανέμων και υψηλών θερμοκρασιών. Αποτελεί ίσως το μόνο δένδρο, που έχει τόσο άρρηκτα συνδεθεί με την ελληνική λαϊκή παράδοση καθώς η διαδικασία της συγκομιδής των καρπών του, μετατρέπεται κάθε χρονιά σε μια μεγάλη γιορτή της φύσης. Η ελιά, δίνει καρπούς μετά τα 5 της χρόνια και ανθοφορεί στο τέλος της άνοιξης (Απρίλιο με Μάϊο) ενώ η συγκομιδή των καρπών της ξεκινά τον χειμώνα (Νοέμβριο) και ολοκληρώνεται τον Φεβρουάριο για τις πιο ζεστές και νότιες περιοχές της χώρας.

Κατηγορίες ελαιολάδου

Ανάλογα με τα επιμέρους χαρακτηριστικά του, το ελαιόλαδο, διακρίνεται στις παρακάτω κατηγορίες:

Ελαιόλαδο

Είναι το λάδι, το οποίο παραλαμβάνεται αποκλειστικά και μόνο από τον καρπό της ελιάς(Olea europa). Δεν περιλαμβάνονται τα λάδια, τα οποία εξάγονται με διαλύτη, ούτε τα εστεροποιημένα και τα μείγματα άλλων λαδιών. Ο χαρακτηρισμός ελαιόλαδο, όταν χρησιμοποιείται μόνος του, δεν αναφέρεται σε καμιά περίπτωση στο πυρηνέλαιο.

Παρθένο ελαιόλαδο

Είναι το ελαιόλαδο, το οποίο παραλαμβάνεται από τον καρπό της ελιάς με μηχανικά ή φυσικά μέσα και κατά την παραλαβή του εφαρμόζονται συνθήκες, οι οποίες δεν προκαλούν αλλοιώσεις στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του. Το ελαιόλαδο της κατηγορίας αυτής δεν έχει υποβληθεί σε καμιά επεξεργασία, εκτός από πιθανή μετάγγιση, φυγοκέντριση και διήθηση.

Παρθένο ελαιόλαδο κατάλληλο για κατανάλωση

Το ελαιόλαδο αυτό, το οποίο μπορεί να φέρει και τον χαρακτηρισμό φυσικό, περιλαμβάνει τους εξής τύπους:

-Παρθένο ελαιόλαδο-Εξαιρετικό ή έξτρα (virgin olive oil - extra). Είναι παρθένο ελαιόλαδο με άμεμπτη γεύση και οσμή και με μέγιστη οξύτητα, εκφρασμένη σε ελαϊκό οξύ, 1g/100g λαδιού.

-Παρθένο ελαιόλαδο-Εκλεκτό ή φίνο (virgin olive oil - fine). Είναι παρθένο ελαιόλαδο με άμεμπτη γεύση και οσμή και με μέγιστη οξύτητα, εκφρασμένη σε ελαϊκό οξύ, 1,5g/100g λαδιού.

-Παρθένο ελαιόλαδο-Κουράντε ή ημίφινο ή κανονικό (virgin olive oil semi-fine). Είναι το παρθένο ελαιόλαδο με καλή γεύση και οσμή και με οξύτητα, εκφρασμένη σε ελαϊκό οξύ 3g/100g λαδιού. Στην οξύτητα του παραπάνω ελαιόλαδου δίνεται μια ανοχή 10% δηλαδή, μέχρι 3,3g/100g λαδιού.

-Παρθένο ελαιόλαδο ακατάλληλο για κατανάλωση όπως έχει (virgin olive oil lampante) Το ελαιόλαδο αυτό φέρει το χαρακτηρισμό λαμπάντε. Είναι ελαιόλαδο με κακή γεύση και οσμή ή με μέγιστη οξύτητα, εκφρασμένη σε ελαϊκό οξύ, μεγαλύτερη από 3,3g/100g λαδιού. Το ελαιόλαδο της κατηγορίας αυτής προορίζεται για ραφινάρισμα ή για βιομηχανική χρήση.

-Ραφιναρισμένο ελαιόλαδο (Refined olive oil) Είναι το ελαιόλαδο, το οποίο παραλαμβάνεται από παρθένο ελαιόλαδο με ραφινάρισμα, το οποίο όμως δεν προκαλεί αλλαγές στην αρχική δομή των γλυκεριδίων.

-Ελαιόλαδο ή γνήσιο ελαιόλαδο ή αγνό ή κουπέ (pure olive oil)

Είναι μείγμα παρθένου ελαιόλαδου, κατάλληλου για κατανάλωση και ραφιναρισμένου ελαιόλαδου. Συνήθως, χρησιμοποιούνται προσμίξεις σε διάφορες αναλογίες παρθένου και ραφιναρισμένου ελαιόλαδου, οι οποίες δίνουν διάφορους τύπους (γνήσιου ελαιόλαδου), τα χαρακτηριστικά των οποίων καθορίζονται με αμοιβαίες συμφωνίες μεταξύ των αγοραστών και των πωλητών. Τα μείγματα αυτά πρέπει να έχουν τα χαρακτηριστικά ποιότητας που έχουν καθιερωθεί για το γνήσιο ελαιόλαδο.

Οφέλη στην υγεία από την κατανάλωση ελαιόλαδου

Απαραίτητο συστατικό της καθημερινής μας διατροφής, το ελαιόλαδο δεν θα πρέπει να λείπει ποτέ από το τραπέζι μας. Πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, το ελαιόλαδο αποτελεί «ασπίδα» για την υγεία και βοηθά:

•Στη μείωση της «κακής» χοληστερίνης (LDL) στο αίμα

•Στη διατήρηση της περιεκτικότητας του αίματος σε «καλή» χοληστερίνη (HDL)

•Στην πρόληψη καρδιαγγειακών παθήσεων και στην προστασία από την στεφανιαία νόσο λόγω των ισχυρών αντιοξειδωτικών του.

•Στη μείωση των γαστρικών υγρών και στην θεραπεία του στομαχικού έλκους.

•Στην καλύτερη απορρόφηση ασβεστίου από τον οργανισμό

•Στην πρόληψη του καρκίνου

•Στην αναζωογόνηση του δέρματος

•Στην καλή λειτουργία του εντέρου

•Στην εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού των διαβητικών με εξισορρόπηση των τιμών του σακχάρου.

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Aντικαπνιστικός νόμος. Εστιάτορες εναντίον υπουργείου Υγείας για το κάπνισμα.

Τώρα μάλιστα.

Το έχω πει και το έχω γράψει πάρα πολλές φορές.

Γιατί είναι ρατσιστικό να μην θέλω να καπνίζουν μέσα σε δημόσιους κλειστούς χώρους, και να μην είναι ρατσιστικό το να φουμάρουν κάνοντας το δικό τους κέφι οι καπνιστές. Ποτέ αυτό δεν το κατάλαβα. Στο κάτω κάτω τι είναι και ποιοι είναι αυτοί οι εστιάτορες και τα κάθε είδους καταστήματα εστίασης που δεν θέλουν να εφαρμόσουν το νόμο;

Παραμύθια της Χαλιμάς ότι μειώθηκε η κίνηση και ο τζίρος στα καταστήματά τους από την εφαρμογή του νόμου για την απαγόρευση του καπνίσματος.

Αν όντος συμβαίνει κάτι τέτοιο αυτό οφείλεται σε δύο κυρίως λόγους:

1. Λόγω της οικονομικής κρίσης ο κόσμος έχει στριμωχθεί και σκέπτεται το επιπλέον έξοδο.

2. Όταν οι ίδιοι οι καταστηματάρχες συνεχίζουν να κερδοσκοπούν χωρίς να συμβαίνει τίποτα τότε δεν φταίει η απαγόρευση του καπνίσματος. Που ακούστηκε ο μέσος όρος τιμής ενός καφέ να είναι 3 ή 3,5 euro; Που ακούστηκε να στοιχίζει μια μακαρονάδα 15 euro; Που ακούστηκε μια απλή σαλάτα να έχει 5 ή και 6 euro;

Αυτά όλα τα γνωρίζουν πολύ καλά οι καταστηματάρχες αλλά δεν κάνουν τίποτα για να μπορέσουν να κρατήσουν τον κόσμο μειώνοντας λίγο τις τιμές. Και δεν το κάνουν γιατί δεν έχει οργανωθεί ο καταναλωτής για να σαμποτάρει την αφασία τους και το θράσος τους.

Όχι φίλοι όταν αυτοί δεν αντιλαμβάνονται την κατάσταση του κόσμου σήμερα έτσι και εμείς δεν θα πρέπει να δείχνουμε συμπάθεια και έλεος.

Καταγγείλετε όσους δεν εφαρμόζουν τον νόμο.

Ψάξτε και βρείτε εκείνο το κατάστημα που πιστεύεται ότι έχει το ίδιο προϊόν σε καλύτερη τιμή.

Στηρίξτε την προσπάθεια του καλού και τίμιου επαγγελματία και όχι του λαμόγιου.

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

ΤΑ ΣΥΚΑ ΣΥΚΑ ΚΑΙ Η ΣΚΑΦΗ ΣΚΑΦΗ

Πόσο τίμιο και ηθικό είναι ένας δημοσιογράφος να είναι υποψήφιος δήμαρχος ή βουλευτής;
Δεν το ξέρω. Εκείνο που ξέρω είναι ότι αν εκλεγεί θα πρέπει να κάνει όλα εκείνα για τα οποία έκανε κριτική και κατηγορούσε τους πρώην.
Είναι όμως δυνατόν να τα κάνει όλα αυτά;
Ασφαλώς όχι. Άρα τι νόημα έχει να θέλει να γίνει δήμαρχος ένας δημοσιογράφος. Άλλος ένας ψεύτης στο παζλ;
Είναι γλυκιά η καρέκλα της εξουσίας και μόλις καθίσεις επάνω ξεχνάς ψηφοφόρους, ξεχνάς φίλους, ξεχνάς υποσχέσεις, ξεχνάς προγράμματα, τα ξεχνάς όλα και γίνεσαι και 'συ ένας από αυτούς που πριν λίγο κριτικάριζες και κατηγορούσες.
Έτσι δεν είναι φίλε δημοσιογράφε από την Νέα Ιωνία που η παρουσία σου τα τελευταία χρόνια στο Δημοτικό Συμβούλιο ήταν ανορεξική. Όλο αρνήσεις και κριτικές. Και τώρα που έρχεται η ώρα της κρίσης από τον λαό άραγε τι ψέματα θα τους ξεφουρνίσεις ότι τάχα έκανα εκείνο και εκείνο. Τρίχες.
Ο λαός θέλει καθαρές κουβέντες και καθαρούς ανθρώπους. Βαρέθηκε, Μπούχτισε, Σιχάθηκε.
Φτάνει πια......

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ.ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΟΡΟΪΔΑ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ

ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ
(Διευκρινήσεις που δόθηκαν από το Υπουργείο Υγείας)


Τι θα πρέπει να γνωρίζουμε για την εφαρμοφή του νόμου περί ολικής απαγόρευσης.

Από την 1η Σεπτεμβρίου 2010 αρχίζει μία νέα «εποχή» σε όλα τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος. Έτσι, εστιατόρια, καφετέριες, μπαρ, κυλικεία και όλοι οι εν γένει χώροι εστίασης, οι κινηματογράφοι, τα θέατρα, οι χώροι άθλησης, οι αίθουσες αναμονής, οι χώροι εργασίας ιδιωτικοί και δημόσιοι, τα ταξί… μπαίνουν σε μία νέα εποχή πιο «καθαρή»… Τώρα, πια όλοι οι κλειστοί δημόσιοι χώροι, οι χώροι μέσα στους οποίους θα απολαμβάνουμε το φαγητό, το ποτό μας, οι χώροι διασκέδασης, οι χώροι εργασίας θα έχουν ένα «φρέσκο» αέρα… χωρίς καπνό, χωρίς τη μυρωδιά του καπνού, χωρίς την υπενθύμιση της συνήθειας του καπνίσματος ακόμα και στους ίδιους τους καπνιστές…
Ο νόμος για την καθολική απαγόρευση του καπνίσματος προβλέπει ακριβώς αυτό: την απαγόρευση του καπνίσματος σε ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ. Δεν γίνονται διακρίσεις, δεν υπάρχουν εξαιρέσεις… και η εφαρμογή του νόμου αυτού μας αφορά όλους. Γιατί όλοι συμμετέχουμε από κοινού σε αυτή την προσπάθεια.

Γνωρίζουμε το Νόμο:

Το κάπνισμα απαγορεύεται σε ΟΛΟΥΣ τους ΚΛΕΙΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ.
ΔΕΝ υπάρχουν εξαιρέσεις.
Σε όλους τους κλειστούς δημόσιους χώρους υπάρχει ΠΑΝΤΑ σήμανση που απαγορεύει το κάπνισμα.
Αρμόδιες αρχές για την εφαρμογή του μέτρου είναι: Οι ελεγκτές δημόσιας Υγείας, η δημοτική αστυνομία και οι λιμενικές αρχές στην περιοχή ευθύνης τους. Ζητείται η Συνδρομή την αστυνομίας εάν παραστεί ειδική ανάγκη.
Οι υπεύθυνοι για κάθε δημόσιο χώρο λαμβάνουν τα απαραίτητα προληπτικά και κατασταλτικά μέτρα. Ζητούν από εκείνους που θέλουν να καπνίσουν να βγουν σε εξωτερικό χώρο.
Ως εσωτερικοί χώροι νοούνται τα αίθρια των καταστημάτων και οι χώροι με αποσπώμενη ή συρόμενη οροφή.
Ως εσωτερικοί χώροι νοούνται και οι εξωτερικοί χώροι των καταστημάτων που έχουν οριοθετηθεί περιμετρικά με τζαμαρία ή μουσαμά ή νάιλον. Προκειμένου να επιτρέπεται το κάπνισμα σε εξωτερικό χώρο καταστήματος, ο χώρος αυτός θα πρέπει να είναι ανοιχτός (χωρίς τζάμια, μουσαμά, νάιλον διαχωριστικά) από δύο τουλάχιστον πλευρές.
Απαγορεύεται η διαφήμιση προϊόντων καπνού σε όλους τους εξωτερικούς χώρους και στους εξωτερικούς χώρους των καταστημάτων πώλησης καπνού. Ως εξωτερικοί χώροι νοούνται και οι χώροι των προθηκών των περιπτέρων και γενικά ο χώρος που βρίσκεται κάτω από την τέντα του περιπτέρου.
Τα πρόστιμα είναι συγκεκριμένα και επιβάλλονται επιτόπου από τις αρμόδιες αρχές.
Τα πρόστιμα πληρώνονται στις Δ.Ο.Υ. και μειώνονται στο ήμισυ εάν αποπληρωθούν σε διάστημα 15 ημερών από την επιβολή τους.
Αν μας επιβληθεί πρόστιμο μπορούμε να το πληρώσουμε μειωμένο κατά το ήμισυ μέσα σε διάστημα 15 ημερών σε οποιαδήποτε Δ.Ο.Υ..
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος για την εφαρμογή του νόμου απαγόρευσης του καπνίσματος.
Προληπτικά μέτρα
Προκειμένου να κάνουν σαφές το μήνυμα της εφαρμογής του νέου Νόμου θα ζητηθεί από τους καταστηματάρχες να αναρτήσουν στα καταστήματα τους τόσο τα λογότυπα της νέας αντικαπνιστικής καμπάνιας όσο και τα αντίστοιχα σήματα «απαγόρευσης του καπνίσματος», τα οποία θα βρείτε στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Με τον τρόπο αυτό δείχνετε στους θαμώνες του καταστήματός σας ότι συμμετέχετε και στηρίζετε ενεργά την δράση αυτή ΥΥΚΑ.
Παράλληλα, η ανάρτηση των προειδοποιητικών σημάνσεων αλλά και η απομάκρυνση των σταχτοδοχείων από τα τραπέζια, τους πάγκους, τα μπαρ, το δάπεδο κτλ των χώρων υγειονομικού ενδιαφέροντος, συνιστά προσπάθεια του καταστηματάρχη να ενημερώσει τους πελάτες τους καταστήματος ότι απαγορεύεται το κάπνισμα στον εσωτερικό χώρο του καταστήματος και προσμετράται υπέρ του σε περίπτωση ελέγχου.
Το κάπνισμα επιτρέπεται ΜΟΝΟ στους εξωτερικούς χώρους των καταστημάτων και μόνο εάν οι χώροι αυτοί δεν είναι στεγασμένοι, κλεισμένοι περιμετρικά με τζαμαρία, νάιλον ή όποιο άλλο τρόπο. Τα αίθρια και οι χώροι με συρόμενη ή αποσπώμενη οροφή θεωρούνται ως στεγασμένοι χώροι και σε αυτούς το κάπνισμα απαγορεύεται.

Συστάσεις προς τους πελάτες

Σημαντικό στοιχείο για την πρόβλεψη των παραβάσεων είναι και η μη ανοχή του καταστηματάρχη σε εκείνους που «παρακαλάνε» για ένα τσιγαράκι. Ακόμα κι αν πρόκειται για θαμώνα του καταστήματος, να μην του επιτρέψετε να καπνίσει και να μην κάνετε κακή αρχή. Μία καταγγελία στο κατάστημά σας θα φέρει τους ελεγκτές στην πόρτα σας και θα κάνει τους ελέγχους στο χώρο σας συχνότερους.
Η αλήθεια είναι ότι ο πελάτης έχε πάντα δίκιο. Αλλά και ο μη καπνιστής πελάτης έχει το ίδιο δίκιο με τον καπνιστή. Κι επειδή κατά βάθος όλοι μας κατανοούμε την επιβάρυνση του τσιγάρου στην υγεία και τη δική μας και των δικών μας ανθρώπων, το να ζητήσουμε από κάποιον να βγει από το κατάστημά μας, αν θέλει να καπνίσει το τσιγάρο του… πραγματικά είναι η σωστή κίνηση. Είναι η νέα πραγματικότητα στην οποία όλοι θα συνηθίσουμε φέτος τον χειμώνα. Είναι η νέα εικόνα που θα βλέπουμε έξω από όλα τα καταστήματα αν και θέλουμε να πιστεύουμε ότι με τον καιρό αυτοί που θα σηκώνονται για να βγουν για ένα τσιγάρο, θα είναι όλο και λιγότεροι.

Συνεργασία με τις ελεγκτικές αρχές

Αν οι ελεγκτές έχουν διαπιστώσει ότι στο χώρο σας κάποιος κάπνιζε, χωρίς να το αντιληφθείτε, τότε συνεργαστείτε με τους ελεγκτές και εξηγήστε τους ότι έχετε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να αποτρέψετε τους καπνιστές. Αν είναι η πρώτη φορά που παρουσιάζεται τέτοιο κρούσμα στο χώρο σας, τότε ακούστε προσεκτικά τις συστάσεις που θα σας κάνουν οι ελεγκτές, προκειμένου να κάνετε τις διορθωτικές κινήσεις που θα κριθούν απαραίτητες.
Οι μόνοι ιδιοκτήτες καταστημάτων που θα πρέπει να προβληματίζονται είναι εκείνοι που έχουν αποφασίσει ότι ο νόμος δε θα εφαρμοστεί, οπότε ποιος ο λόγος να μαζέψουν στην άκρη τα τασάκια τους και να βάλουν τις πινακίδες τους… Η αλήθεια είναι ότι το πρόστιμο των 500 και 600 ευρώ μπορεί να μην μοιάζει ιδιαίτερα υψηλό, αλλά οι παραβάτες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι το επιβληθέν πρόστιμο διπλασιάζεται σε κάθε επόμενη παράβαση, ενώ συνεχιζόμενες παραβάσεις οδηγούν σε προσωρινή σφράγιση του καταστήματος ακολουθούμενη από οριστική σφράγιση κατά την πέμπτη παράβαση.
Άρα καλύτερα να λάβουμε τα μέτρα μας…
Απαγορεύστε και την κινητή διαφήμιση.
Οι συμπαθητικές νεαρές κυρίες που διαφήμιζαν τσιγάρα μέσα και έξω από καφετέριες και μπαρ θα αποτελούν πλέον ανάμνηση και αυτό γιατί η κινητή διαφήμιση τσιγάρων, που μοίραζαν από διαφημιστικούς αναπτήρες μέχρι κληρώσεις για μαγικά ταξίδια, ανήκει στο παρελθόν. Τα πρόστιμα για τη διαφήμιση προϊόντων καπνού κυμαίνονται από 1500 έως 5000 ευρώ ακριβώς επειδή αυτού του τύπου η προσέγγιση απευθύνεται περισσότερο στου νέους. Οι καταστηματάρχες γνωρίζουν πως και για την πρόληψη αυτών των φαινομένων η συνδρομή τους είναι ουσιαστική.

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΒΟΛΟΥ

ΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ;
ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ:
ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΕΙ Η ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΣΤΟΥΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ Ν.ΙΩΝΙΑΣ.
ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΛΗ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΝΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΟΒΟΥΝΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΩΝ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΣΚΥΛΩΝ.
ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΑΠΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΗΝ ΤΡΕΛΛΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
ΤΙ ΖΗΤΑΜΕ ΔΗΛΑΔΗ;
ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΟΛΗ.
ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΜΝΗΜΟΝΙΟΛΟΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΚΟΛΠΑ.
ΤΩΡΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟΠΙΚΑ ΟΧΙ ΚΕΝΤΡΙΚΑ.
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ.
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ.
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΘΑΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΕ ΚΑΘΑΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΥΦΙΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ.
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΕΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
ΚΥΡΙΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΜΙΛΗΣΤΕ ΚΑΘΑΡΑ.
ΠΑΡΤΕ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ.